reklama

Počítadlo sa pomýlilo, skoro ma to udusilo, urobil som bác!

Väčšiu hovadinu som už dlho nepočul. Moje prvé mobilné telefóne číslo som už dávno dal mojej dcére. Bolo mi to také príjemné, že ešte stále funguje. Spomienka. Chodil som vtedy s telefónom, ktorému sa dala vytiahnuť anténka. Vraj z toho menej mäkol mozog... Možno som tomu aj veril.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Júlia mi ukazovala smsky o stave kreditu. 1.12. jej náhle zmizlo skoro 5 eur. Dostala sa na nulu. 2.12. zrazu pribudla polovica toho, čo zmizlo a 3.12. sa opäť náhle všetko stratilo a zostala nula.

Vytočil som deväťstopäťku, že sa spýtam prečo? Z nulového kreditu sa už k mobilnému dobrodincovi dovolať nedalo. Tak som to skúsil z iného čísla. Pokorne som sa prestláčal až k živému človeku. Vysvetlil som mu, čo sa nám to deje a čakal som nejaké rozumné vysvetlenie... Tak trocha som aj rátal s tým, že to moje decko niečo nechtiac porobilo a všetko bude v poriadku. Som hrozný foter. J

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mladík na druhom konci bezdrôtového spojenia, na začiatku dvadsiateho prvého storočia, ma poprosil, aby som chvíľu počkal, že sa o tomto nezvyčajnom úkaze porozpráva so šéfom. Čakal som. Melódia, ktorá mi znela do ucha bola po chvíli hrozne otravná. Bože! Čo som komu urobil?

Keď ma ten mladík opäť oslovil, bol som rád. Teda, ja vlastne ani neviem, či to bol mladík. Mal mladý hlas a ním mi vysvetlil: „Šéf sa na to pozrel a povedal, že to spôsobil internet a prenos dát...“ Že 24.11. skončil predplatený internet a potom to počítadlo začalo rátať. Hmmm. Ale prečo zmizol celý kredit, na druhý deň sa skoro polovičný objavil a o deň neskôr zasa bez problémov zmizol? Čudné. „No...“ zamyslel sa mladý hlas. „To sa počítadlo pomýlilo a preto chybu napravilo,“ povedal to úplne vážne. A potom? Počítadlo zasa zistilo, že... A sakra! Odvolávam čo som odvolal a sľubujem čo som sľúbil... Zasa korigovalo svoj omyl? To počítadlo!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento príbeh sa mi snažil nahovoriť hlas v telefóne teraz, v digitálnej dobe. Nešlo ma rozpučiť, ale začal som sa rehotať, ako trafený. Skoro som sa udusil. Júlia si ťukala na čelo. Niekomu zmäkol mozog! Ale ja som to vážne nebol. Žeby vtedy niekto nepoužíval vyťahovaciu anténku?

Mimochodom, svojho času som mal služobný mobil od toho istého operátora. Často som s ním bol v zahraničí, ale nefungovala mi možnosť telefonovania v roamingu. Nevedel som prečo. Šiel som teda do predajne a spýtal sa. Mladík za počítačom niečo poklikal a povedal, že už je všetko v poriadku. Super. Ibaže by nebolo. Ďalšia cesta do zahraničia a opäť ten istý problém. Zasa som zašiel do predajne. Pár klikov. Všetko v poriadku? Čerta starého! Takto sme sa zahrali ešte dvanásť krát! Nekecám. Potom som si pre istotu na cestu kúpil predplatenú kartu konkurencie. To vrátilo mojim zlosťou zavzdušneným pľúcam kyslík. Vykašlal som sa na nich. Bác!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bolo by nám za tým číslom smutno. Tak sme si ho dali preniesť. Tomu operátorovi s nacenganými počítadlami za neho zaplatíme tých 8 eur. Nech majú. Hádam sa pri počítaní zasa nejaké ich zariadenie neprepočíta. Či? Vytiahnite si anténky!

Vladimír Kampf

Vladimír Kampf

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fotograf, novinár, filmár. Pracoval som pre viacero médií. Nie len slovenských. V súčasnosti sa venujem najmä tvorbe dokumentárnych filmov. Spolu s Jankou Čavojskou sme dokončili našu filmovú prvotinu o ľuďoch a rieke danubeStory. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu